Vállalati Beszerzés

A legegyszerűbb tárgynak is óriásira nőhet a jelentősége, ha éppen kellene, de nincs.

Néhány szó

Most már pár hete olvashatsz bejegyzéseket, infókat, de arról még nem írtam, hogy kik vagyunk és miért jó nálunk vásárolni.

A Vállalati beszerzés már több, mint tíz éve megtalálható az irodaszer piacon. Sok, kitartó munka eredményeként egyre több ügyfelet tudott kiszolgálni, kezdetben hagyományosan katalógusból történt a rendelés, később nyitott meg a webáruház. Ezt a webáruházat szeretnénk most tovább fejleszteni. 

Szász Anna vagyok, én szerkesztem a Vállalati beszerzés közösségi média platformjait. Küldetésem, hogy ismertté tegyem az oldalt, és hogy élmény legyen a vásárlás. Fontos-e a vásárlói élmény, merülhet fel benned a kérdés, hiszen van már irodaszeres bolt online és offline is bőven. Ezekre a dolgokra meg úgyis minden cégnek szüksége van, jön, kattint és megveszi. Hát pont ez az! Azt szeretnénk, ha nem csak a vásárlás miatt jönnél, hanem szeretnénk neked tudást átadni. Olyan tudást, ami a vállalkozással kapcsolatos, amire szükséged lehet a munkádban. 

Eddigi életemben, vagy az értékesítés vagy a marketing területén dolgoztam. Rengeteget tanultam, autodidakta módon, illetve tanfolyamokon, előadásokon hallgattam a tapasztaltabbakat. Több, mint 12 évet töltöttem el marketing és értékesítés területén.Többen kérdezték, hogy szeretem-e ezt, a válaszom egyértelműen igen. Kezdetben alkalmazottként dolgoztam, de most már lassan tíz éve vállalkozó vagyok és nem cserélném el ezt az életformát semmiért. Vannak nehéz időszakok, amikor nem látod a kiutat, de ha élni akarsz fel kell állni és menni tovább. A marketing és az értékesítés véleményem szerint nagyon közeli határmezsgyén mozog, talán az eladó munkáját úgy lehetne jellemezni, hogy hozzásegíti a döntéshez a vásárlót, míg a marketing odavonzza a vevőt az üzletedbe. Én szeretnélek idehozni az üzletbe, és segítek a  vásárlásban. A végső döntést viszont te fogod meghozni. 

Miben más a Vállalati beszerzés?

Szeretnénk egyszerűsíteni a vásárlást, szeretnénk egy kicsit jobban ismerni a vevőinket. Ezért lehetőséged van csomagajánlatot kérni, ehhez csak annyi a teendőd, hogy megmondod milyen területen dolgozol, mekkora irodád van, hány alkalmazottad. Mi összeállítjuk a számodra szükséges "starter" csomagot, és elég egy ellenőrzés részedről, már visszük is az irodaszereket. Aztán, ha kéred minden hónapban kiszállítjuk az alap csomagot, anélkül, hogy külön újra át kellene bogarásznod az online katalógusunkat. Ezáltal sokkal több időd marad a fontosabb dolgokra.

Sürgősen kellene valami? Ebben is mi vagyunk a legjobbak, mert akár 3 órán belül ki tudjuk neked szállítani, ha SOS szükséged van valamire. Ez a szolgáltatásunk Budapesten és vonzáskörzetében vehető egyelőre igénybe. 

Induló céged van, vagy kisvállalkozó vagy? Akkor a legjobb helyen jársz, mi elsősorban a magyar kis és középvállalkozásokra, egyéni vállalkozókra fókuszálunk. Nem baj, ha nem rendelsz több tízezer darabot mindenből, mi kiszolgálunk! 

Nagy vonalakban ennyit érdemes tudnod rólunk, a Vállalati beszerzésről. Nagyon szuper termékeink vannak, mindenképpen néz szét az áruházban. A blogot pedig érdemes többször felkeresned, mert mindig lesz egy-két hasznos információ itt!

Kellemes időtöltést, vásárlást!

http://www.webaruhaz.vallalatibeszerzes.hu/

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalatibeszerzes.blog.hu/api/trackback/id/tr7213800876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Vállalati Beszerzés

Webshopunkban mindent megtalálsz, ami egy vállalkozás életében fontos és szükséges, fogyó eszköz.

Friss topikok

süti beállítások módosítása