Vállalati Beszerzés

A legegyszerűbb tárgynak is óriásira nőhet a jelentősége, ha éppen kellene, de nincs.

Tényleg létezik otthoni munka?

Az elmúlt hétben nem voltam aktív a blogírásban. Ennek oka az, hogy van egy alkalmi munkám, amire sok időt fordítottam. Ezt a munkát teljesen otthonról csinálom, a megbízó külföldi. Nem ez az első alkalom, legelőször novemberben volt ilyen munka és azóta folyamatosan, bizonyos időközönként. 

office-work-1149087_1280.jpg

Amikor elkezdtem blogot írni és ügyfeleket gyűjteni, akkor akadtam rá különféle szabadúszó oldalakra, ahol munkát kínálnak megbízók és lehet rájuk jelentkezni. Ez a mostani meló is ilyen helyről van, teljesen váratlanul ért, mert nem a legismertebb oldalakról jött. 

Ezeken a "freelancer" oldalakon rengeteg munka és munkakereső van, szóval sok-sok hónapig nem történt semmi, néhány levélváltáson kívül, nem én lettem a befutó. Vannak magyar megbízók is. Aki munkát szeretne ilyen oldalakról, mindenképpen érdemes naponta többször is böngészni az ajánlatok között, mert egy-egy projektre hamar megtalálják a jelentkezőt. A másik titok állítólag, hogy legyen egyedi a bemutatkozó szöveged, ne másold le sehonnan, tényleg azt írd, ami te vagy, amihez értesz, így nagyobb esélyed van. Bizonyos keretig ingyen tudsz jelentkezni munkákra, az oldal üzemeletetője a kifizetéskor vonja le a maga közvetítői díját. 

board-1527807_1280.png

Magyar nyelven is elindult egy kezdeményezés, a https://szabaduszok.com/, de elég kevés a megbízó sajnos. Remélem, hogy előbb-utóbb felpörög az élet a magyar piacon is. Egyébként két megkeresésem volt már itt is, bár munka nem lett belőle, az egyikhez nem értettem, a másik végül elnapolta a dolgot. A regisztráció ingyenes veszítenivalód nincs. 

apartment-1899964_1280.jpg

Szóval én azokban az otthoni munkákban hiszek, amik a képességeidhez kapcsolódnak, informatikusoknak például ez egy jó terep, de virtuális asszisztenseknek, grafikusoknak, jó nyelvismerettel rendelkezőknek is jó lehet. Szövegírói munkák is vannak, egyre több, de a külföldi oldalakon értelemszerűen leginkább angolul kell írni.

Három oldalt említenék meg, ahova könnyedén tudsz regisztrálni:

1. Upwork - Az egyik legnépszerűbb portál, vannak magyarra fordítós melók, interneten keresgélős, adatrögzítős, blogírás, weblap szerkesztés, tesztelés. Nekem innen még nem volt munkám, de félgőzzel kerestem, ha kitartó vagy összejöhet, illetve ha jól beszélsz angolul, illetve egy másik nyelven akkor sikered lehet. Sok amerikai megbízó van, ha sikerül kifognod egy ilyen megbízót, akkor az időeltolódással számolnod kell.

2. Freelancer.com - Szintén egy jó oldal, rengeteg munkával és munkakeresővel, hasonlóan az előző oldalhoz. Egyszerűen tudsz böngészni a projektek között. Angol nyelvű oldal. Legtöbbször ezeken az oldalakon kínált feladatok pár naposak, hetesek, elégedettség esetén esetleg lehet belőle hosszútávú együttműködés is. 

3. Guru.com - A legkevésbé sem gondoltam volna, hogy innen lesz megbízásom, de mégis így alakult. Erre az oldalra már kínomban regisztráltam, mert nagyon szerettem volna valami munkát, de őszintén nem fűztem hozzá nagy reményeket. Itthon kevésbé ismert, de az előzőekhez hasonló portál. Egy török cég keresett meg fordítási munkával. Akkor még nem tudtam pontosan ezt mit jelent, de angolról magyarra vagy fordítva még ment is volna, de a munka kizárólag magyar nyelvű, és viszonylag egyszerű, csak helyesírásra van hozzá szükség. Az első egy hétben nem erőltettem meg magam, de azt a kicsit is kifizették és ez meghozta a kedvemet. Azóta is dolgozom nekik, amikor van feladat és kiegészítésként nagyon jól jön az a pénz.

writing-923882_1280.jpg

Ha gondolkozol online munkában, akkor ezeket az oldalakat keresd fel, gyakorlásnak tökéletes. Ha pedig valamiben nagyon jó vagy, pl. wordpress, excel, programozás, webshop-kezelés, videózás, marketing stb. bátran keress meg te magad is cégeket, lehet, hogy álmaid projektje ott lapul valahol a piacon!

Fotók: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalatibeszerzes.blog.hu/api/trackback/id/tr9313857314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Vállalati Beszerzés

Webshopunkban mindent megtalálsz, ami egy vállalkozás életében fontos és szükséges, fogyó eszköz.

Friss topikok

süti beállítások módosítása